0 грн.

Гарантія, обмін та повернення товару

Інтернет-магазин освітлення Arteco надає гарантію на всю продукцію (від 2-ох тижнів до 12 місяців, в залежності від виду виробу).

Звертаємо Вашу увагу на те, що при отриманні товару у відділенні перевізника або кур'єрською службою доставки Покупець повинен перевірити його комплектність (визначається описом виробу на сайті або інструкцією з експлуатації), а також візуально оцінити відсутність видимих дефектів. У разі виникнення невідповідності комплектності або при виявленні дефекту Покупець повинен повідомити про це Продавцю і не приймати такий товар від перевізника. Якщо такий товар був прийнятий покупцем, то відповідальності за цей товар Продавець нести не буде.

Обмін та повернення товарів належної якості

Згідно з "Законом Про захист прав споживача" товар належної якості можна обміняти на аналогічний або повернути протягом 14 днів після покупки (не враховуючи самого дня покупки).

Для проведення обміну або повернення в такому випадку від покупця потрібно щоб:

  • товар не був у вжитку, не мав слідів використання: подряпин, відколів, потертостей та інших механічних пошкоджень, був збережений товарний вигляд;
  • товар був повністю укомплектований і збереглася цілісність упаковки;
  • були збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • була пред'явлена накладна, товарний чек або інший документ підтверджує покупку в цьому магазині.

Щоб здійснити обмін або повернення Покупець повинен повідомити продавцю номер і суму замовлення або ПІБ на кого був оформлений замовлення.

Оплата доставки при обміні та поверненні товарів належної якості здійснюється за рахунок Покупця в обидві сторони.

Обмін та повернення товарів не належної якості

Якщо товар в гарантійний термін вийшов з ладу або виявлений дефект, Покупцеві необхідно повідомити про це Продавцеві вказавши номер і суму замовлення або ПІБ на кого він був оформлений. Після узгодження доставити товар в магазин, надавши накладну, товарний чек або інший документ підтверджує покупку. Фахівці з боку Продавця проводять діагностику причин несправності. Після чого робиться висновок і здійснюються зобов'язання по гарантії.

Слід врахувати, що гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • несправності, що виникли в результаті неправильної експлуатації;
  • природний знос виробів (знос механічних деталей, сильне зовнішнє або внутрішнє забруднення);
  • на механічні пошкодження і пошкодження, викликані впливом агресивного середовища і високих температур;
  • пошкодження, які настали в результаті неправильного зберігання транспортування, установки;
  • у разі застосування виробів не за призначенням, а також нестабільності параметрів електромережі;
  • на змінні деталі;
  • на вироби, які розкривалися і піддавалися ремонту або конструктивним змінам протягом гарантійного терміну не уповноваженими на це особами або організаціями.

Оплата доставки товару при обміні та поверненні товарів не належної якості здійснюється за погодженням сторін. У разі якщо товар підлягає заміні або ремонту, то Продавець оплачує доставку.